Poznań, miasto doznań – tak głosi fraza, z którą utożsamiają się sami włodarze miasta, niejednokrotnie wykorzystując ją podczas licznych kampanii promocyjnych i reklamowych. Trudno się zresztą z tym nie zgodzić, wszak wizyta w Poznaniu dostarczyć może doprawdy wielu doznań — liczne zabytki, wspaniała architektura, atrakcje i ciekawe miejsca. W poznańskich tramwajach MPK pojawiła się jednak pewna reklama, która wnosi tę frazę na zgoła odmienny poziom. Można tu się pokusić o stwierdzenie, że owe doznania sprowadzają się do czystej cielesności.
Szokująca reklama.
Pasażerowie podróżujący poznańskimi tramwajami MPK musieli przeżyć nie lada zdziwienie, kiedy to na znajdujących się w wagonach ekranach zaczęła się wyświetlać pewna reklama. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie treść owej reklamy. Otóż była to część artykułu pod tytułem „Czym jest fisting i na czym polega?”. Dla osób niewtajemniczonych (chociaż i o tym także pomyśleli autorzy owej reklamy, gdyż udostępnili krótki opis definicji) jest to rodzaj aktywności seksualnej o dosyć specyficznym charakterze.
Skąd reklama dla dorosłych w tramwaju?
Jak wyjaśnia jeden z pracowników strony, na której umieszczony został ów artykuł, a który to pojawiał się w postaci reklamy w poznańskich tramwajach – serwis ten ma podpisaną umowę z firmą, która wyświetla reklamy. Jak dalej tłumaczy – to po prostu taki zawód, że należy pisać o różnych sprawach. Jeden z podróżnych udostępnił zdjęcie tejże reklamy w internecie, co wywołało niemałą dyskusję, jak i oburzenie.